Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

Φτηνά Αρώματα!

Γεια σας κορίτσια!!Λοιπόν,δεν μπορούσα να περιμένω παραπάνω για να κάνω αυτή την ανάρτηση!!Τόσος είναι ο ενθουσιασμός μου και τώρα θα σας πω γιατί!!

Μ'αρέσουν πάρα πολύ τα αρώματα(σε ποιόν δεν αρέσει άλλωστε να μυρίζει όμορφα?) και έψαχνα να πάρω κάτι οικονομικό μεν αλλά που να κρατάει δε!
Κατά καιρούς έχω δοκιμάσει απομιμίσεις γνωστών αρωμάτων από διάφορα καταστήματα αλλά χωρίς να βρω κάτι το ιδιαίτερο από διάρκεια και ένταση!Προχθές όμως ,βολτάροντας εδώ στην Πετρούπολη,μπήκα σε ένα "Πάρε Πάρε"(μαγαζάκια με φτηνά προϊόντα από κεράκια και είδη σπιτιού μέχρι καλλυντικά ,που ξεφυτρώνουν σαν πρασινοκόκκινα μανιτάρια!χεχε!) και είδα ότι πουλούσαν αρώματα (απομιμίσεις γνωστών) χύμα!Σε πολύ καλή τιμή μάλιστα!!

Οπότε πήρα και γω το "Dolce Gabbana,The One".Η τιμή του συνολικά μου πήγε 4Ε(3,99 για την ακρίβεια!!) τα 30ml..ή μήπως 50ml??Τέλοσπάντων δεν κατάλαβα...μου φαίνεται μεγάλο το μπουκάλι για 30..
Διαλέγεις το άρωμα που θες,διαλέγεις μπουκαλάκι(τα απλά έχουν 1Ε και οι απομιμίσεις γνωστών,που όμως δεν έχουν ποικιλία, έχουν 2Ε).Δηλαδή η κολώνια έχει 3Ε και μετά συν όσο έχει το μπουκαλάκι.

Το θέμα έιναι πως όχι μόνο μυρίζουν σαν τις αυθεντικές αλλά έχουν και ικανοποιητική διάρκεια με ένταση!!Έβαλα σήμερα στις 7:30 και κράτησε ως τις 1 περίπου!Μιλάμε για 5 ώρες!

Είμαι πολύ ενθουσιασμένη με αυτή μου την ανακάλυψη και δεν μπορούσα παρά να το μοιραστώ μαζί σας φυσικά!!
Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχει μεγάλη γκάμα σε αρώματα...μόνο κάποια πολύ βασικά..(έχει και αντρικά αλλά μόνο 4 νομίζω).

Anyway, πιστεύω ότι αξίζει να πάτε σε ένα από αυτά τα καταστήματα (έχει σε πολλές περιοχές) και να δοκιμάσετε κάποιο από τα αρώματα!(ρώτησα την πωλήτρια και μου είπε ότι σε όλα έχουν τα ίδια οπότε μην νομίσετε ότι σε άλλο κατάστημα ίσως έχει διαφορετικές κολώνιες-όπως εγώ :Ρ )


Αυτά λοιπόν!!Ελπίζω να βοήθησα όσες ήταν σε αναζήτηση!!
Πολλά φιλάκια!!Θα τα ξαναπούμε σύντομα!!
xXx

p.s.1.Μπείτε στην σελίδα μου στο Facebook για νέες τάσεις και προτάσεις ντυσίματος,μουσική,ταινίες,αγόρια(Αχ Ryan!!),ιδέες DIY,προσφορές από καταστήματα και γενικά για ό,τι νέο και ωραίο κυκλοφορεί!
p.s.2.Ψηφίστε το μπλογκ μου για να πάμε μαζί (με μία από εσάς) στο event της LIERAC και της PARAPHARMACIE.Πατήστε το ροζ banner δίπλα ή εδώ!
 Ζμουτς!

 Follow Me
Twitter ~ Facebook ~ Bloglovin ~ Pinterest

5 σχόλια:

  1. αχ εγώ γιατί δεν τα έχω βρει πουθενά αυτα τα αρώματα!!!!!!!!!!;;;;;;!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε!πρώτα πρέπει να βρείς Πάρε Πάρε!Το κακό είναι ότι πέρασα χθες από της Καλλιθέας και δεν είχε χύμα αρώματα...Οπότε μάλλον πρέπει να πας σε κάποιο μεγάλο όπως στης Πετρούπολης,Ίλιον και Ευαγγελιστρίας :)

      Διαγραφή
  2. το εψαξα μετά το άρθρο σου και αγόρασα cool water που οσοι το μυρισαν ήταν 100% σίγουροι πως είναι η αυθεντική. Ανταποδίδω με τις προσφορες σουπερ μαρκετ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρε παρε κινεζικα και μαλακιες και αν παθεις καμια αλλεργια???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτον κάνεις ένα τεστ αλλεργίας και αν σου βγάλει τίποτα απλά δεν το χρησιμοποιείς και "πετάς" 5Ε!
      Δεύτερον,θα μπορούσες να πάθεις αλλεργία με οποιοδήποτε προϊόν!ακόμα κι αν ήταν ακριβό!Γενικά θα πρέπει να προσέχουμε και να κάνουμε τέστ αλλεργίας με οτιδήποτε νέο δοκιμάζουμε! :)

      Διαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!