Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

EMPTIES #1

Επιτέλους άδεια προϊόντα!!!
Τα μάζευα πολύ καιρό!!Πριν το καλοκαίρι γι αυτό και είναι τόσα πολλά!!!
Let's begin!!

Αρχικά να πω ότι είμαστε 3 γυναίκες στο σπίτι οπότε χαλάμε πολύ πράμα για το μαλλί!Γι'αυτό και τα τόσα σαμπουάν!!
Σας έχω ξαναμιλήσει και πιο παλιά για σαμπουάν..
Οπότε θα σας τα πω λίγο περιληπτικά τώρα..
  • Pantene Pro-V για κανονική χοντρή τρίχα:προφανώς έχει αλλάξει σύσταση γιατί μ'άρεσε πιο πολύ από παλιά που το είχα καταθάψει!!Κάνει πολύ αφρό και αφήνει τα μαλλιά απαλά.αλλά,μου κάνει ξηροδερμία μετά από κάποιες χρήσεις.. :/
  • Head&Shoulders,κατά της ξηροδερμίας:αρκετά καλό σαμπουάν και βοηθάει με το πρόβλημα.Το κακό είναι ότι η τρίχα έχει διαφορετική άποψη από το δέρμα μου!Με τις βαφές κι αυτά,έχει αγριέψει και δεν κάθεται καθόλου καλά το συγκεκριμένο σαμπουάν!Μου κάνει το μαλλί τζίβα απ'τη ρίζα!!δεν περνάει χτένα! :/

  • Dove,hair repair για κανονικά μαλλιά:πολύ ενυδατικά σαμπουάν όπως σας έχω ξαναπέι αλλά και αυτά δυστυχώς μου κάνουν ξηροδερμία!Αν δεν έχετε τέτοιο πρόβλημα όμως τα συστήνω ανεπιφύλακτα!!
  • Τimotei, conditioner για ξηρά/ταλαιπωρημένα:πάρα πολύ καλό conditioner.αφήνει τα μαλλιά αρκετά απαλά και είναι και σε καλή τιμή!Αφήστε που δεν έχει καθόλου parabens και βλακείες!Θα το ξαναέπαιρνα!

  • Wella ProSeries Volume και Moisture:ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ σαμπουάν!Τ'αγαπώ!Κάνουν αυτό που υπόσχονται,δεν μου προκαλούν ξηροδερμία και μετά από το ξέβγαλμα τα μαλλιά "τρίζουν"!!Το Volume δίνει πράγματι όγκο,οπότε για εσάς που έχετε λεπτό μαλλί σίγουρα θα βοηθήσει αρκετά!!Το Moisture ενυδατώνει αρκετά και κάνει τα μαλλιά απαλά!Έχουν γύρω στα 4Ε στα supermarket και σε τεράστια ποσότητα!Την επόμενη φορά θα πάρω το Repair!

Στις κρέμες μαλλιών τώρα...
  • Pantene Pro-V για απαλά μεταξένια και δύναμη και λάμψη:Από τα καλύτερα conditioner!Μυρίζουν πολύ ωραία(κλασσική μυρωδιά Pantene!) και ενυδατώνουν πολύ πολύ καλά!!Είναι σχεδόν πάντα στο μπάνιο μας!!Έχουν και συνέχεια προσφορές οπότε συμφέρουν! ;)
  • Sunsilk για βαμμένα μαλλιά:δεν την χρησιμοποιήσα και πάρα πολύ..την έφερε μισή η αδερφή μου από Καρπενήσι..πάντως δεν τρελάθηκα...ναι είναι φτηνά αλλά είναι και μικρή ποσότητα!Ρε παιδιά,τι να φτουρήσει 250ml κρέμας???Μας δουλεύεται???

Αφρόλουτρααα...
  • Palmolive με άγρια Ορχιδέα και ενυδατικό γαλάκτωμα:Έκανε αρκετό αφρό,ενυδάτωνε καλά αλλά δεν μου άρεσε η μυρωδιά του...τι το πήρε η μάνα μου??Άμα δεν μυρίζει υπέροχα(παρακαλώ) το αφρόλουτρο δεν αξίζει για το μπάνιο μου!χαχα!
  • Le petit Marseillais με λευκό ροδάκινο και νεκταρίνι:To εντελώς αντίθετο με το προηγούμενο!!Μυρίζει φανταστικά!!!Καλοκαίιιιιριιι!!!Και με αφρό και με τα όλα του!!Σίγουρα θα το ξανάπαιρνα!Μόνο που δεν διαρκεί πολύ η μυρωδιά στο δέρμα..:/
  • Dove deeply nourishing:Υπέροχο.Ενυδατώνει πολύ το δέρμα και μυρίζει κλασσικά Dove-καθαριότητα!!Αχ!Ο πατέρας μου λέει δεν κάνει πολύ αφρό!Διαφωνώ!!Μια χαρά αφρό κάνει!!όχι πλούυυυσιο αλλά τ'αγαπώ!!Άμα θες ενυδάτωση με το μπάνιο σου,αυτό είναι το αφρόλουτρό σου!!


 Επιτέλους περιποίηση!!χεχε!

  • Avon naturals body lotion με βατόμουρο:Μύριζε λίγο...γλυκόξινα αλλά εμένα μ'άρεσε!Λεπτόρευστο,απορροφάται σύντομα και η μυρωδιά του διαρκεί αρκετά!!Δεν νομίζω να υπάρχει πια το συγκεκριμένο,αλλά αν έβρισκα σε προσφορά κάποιο άλλο από αυτή τη σειρά,θα έπαιρνα ξανά!
  • Dove original αποσμητικό:Πολύ καλό αποσμητικό!Μυρίζει καθαριότητα όπως το αφρόλουτρο,ενυδατώνει την περιοχή της μασχάλης μετα το ξύρισμα αφού περιέχει 1/4 ενυδατική κρέμα αλλά δεν διαρκεί και 48 ώρες!!Μην τρελαθούμε!!Πολύ καλό όμως,μέσα στο καλοκαίρι δεν με απογοήτευσε!!Θα το ξανάπαιρνα!
  • ALona ροδόνερο:Όλες αγαπάμε το ροδόνερο!!Οπότε δεν έχω να πω πολλά!Χρησιμοποιείται μόνο του για αναζωογώνηση,ενυδάτωση του προσώπου αλλά και με αμυγδαλέλαιο για ντεμακιγιάζ.Αρκετά καλο το συγκεκριμένο και είναι σε μορφή σπρευ!Ναι καλέ!Σίγουρα το ξανάπαιρνα!Το μόνο που δεν μ'αρέσει είναι που δεν ξεβιδώνει το σπρευ για να μπορώ να βγάζω ποσότητα.


  •  Avon clearskin,3 in 1 cleanser,scrub & mask:Ένα προϊόν που μάρέσει πάααρα πολύ!Κάνει καλό καθαρισμό,είναι και scrub και αν το αφήσεις να ξεραθεί στο πρόσωπο,είναι και μάσκα!!Έχει μέσα κάτι μεγάλους μπλε κόκκους.Αφήνει στο πρόσωπο μια αίσθηση δροσιάς και το κάνει απαλό!Το έχω ήδη αγοράσει 2η φορά και αν το ξαναβρώ σε προσφορά(βγαίνει στα 3.25Ε) σίγουρα θα το ξαναπάρω!!Α!Είναι και 125ml!!
  • Loreal Elvive - Extraordinary oil,το κλασσικό:Χμμ...αρκετά καλό λαδάκι αλλά δεν τρελάθηκα...η δική μου τρίχα είναι χοντρή και έχει τάση ξηρότητας.Δεν μπορώ να πω ότι βοήθησε αισθητά αλλά κάτι έκανε..Το έβαζα μετά το λούσιμο σε νωπά μαλλιά αλλά και μετά αφού στέγνωναν...Μύριζε πολύ ωραία αλλά δεν μου άρεσε που έπρεπε να βάζω κάθε μέρα αν ήθέλα απαλά μαλλιά.Υπάρχει λαδάκι που να το βάζω την μέρα που λούζομαι και να μένει η απαλότητα ως την επόμενη φορά που θα λουστώ?Αυτό θέλω!Πείτε μου εσείς!Οπότε ακόμα ψάχνω..έχω καναδυό ακόμα βέβαια...
  • Avon Spectra Lash mascara:Πάρα πολύ ωραία μάσκαρα!!Έχω άλλες 2 από Avon αλλά πιστεύω είναι η καλυτερη!Δίνει πολύ όγκο!Έχει και καλά 1-2-3 βήματα ανάλογα πόσο έντονο αποτέλεσμα θες!Εγώ έβαζα πάντα 2 και από πάνω(πριν στεγνώσουν) το 3!Θα την ξανα έπαιρνα σίγουρα!

Και τώρα 2 ακόμη που ξέχασα να βγάλω φωτογραφία πριν!χιχι

  • Johnon's baby oil με aloe vera : Το τέλειο προϊόν ενυδάτωσης by far!Το απλώνεις σε νωπό δέρμα και κάνει θαύματα!Σε μαυρισμένα πόδια ειδικά...πολύ sexy!!Και μυρίζει πολύ όμορφα!Κάνει και για μασάζ...τι να λέμε τώρα??
  • Garnier BB Cream ,medium :Σας την έχω ξαναδείξει.Μου αρέσει πολύ!!Δίνει ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα και ηλιοκαμένη όψη στο δέρμα μου το καλοκαίρι.την πήρα πάλι στo light!Σίγουρα θέλει πούδρα από πάνω για να γίνει ματ γιατί έχει πιο πολύ φυσικό τελείωμα,αλλά μάρεσει πολύ!!
Μου βγήκε λίγο τεράστιο..αλλά ήταν πολλά...αν σας κούρασε πείτε μου να μην το ξανακάνω!!Promise!!

xXx
Evaggelia


 Follow Me
Twitter ~ Facebook ~ Bloglovin ~ Pinterest

29 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει το αφρόλουτρο ροδάκινο (το έχω αγοράσει και πολλές φορές) την bb της garnier και το λαδάκι της elvive για τα μαλλιά το οποίο υπεραγαπώ!!
    mintfloraldiary.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ καλή και η κρέμα και το αφρόλουτροοο!!
      Το λαδάκι δεν τρελάθηκα...θέλω κι άλλα να μου δίνει το λαδάκιιι!! :P

      Διαγραφή
  2. Πωπωωω emptiesssss :D
    To Pantene Αναδόμηση το λατρεύω <3

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό της Avon πρέπει να μυρίζει θεϊκά!!!
    Κι εγώ για τα μαλλιά μου είμαι πιστή στο Pantene, αλλά για το αντίθετο, για λεπτή τρίχα!
    Φιλιά Ευαγγελία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,αν σ'αρέσουν αυτές οι γλυκόξινες! ;)
      όσον αφορά τις κρέμες τους ΝΑΙ με κλειστά μάτια!!Με τα σαμπουάν σου πα,έχω θεματάκι!
      Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  4. Πολλά empties!!
    Από όσα παρουσιάζεις έχω δοκιμάσει μόνο το baby oil και το dove αποσμητικό οπότε χάρηκα πολύ με τα review για τα υπόλοιπα προϊόντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η μάσκαρα της Avon πολύ ενδιαφέρουσα! Πολλά empties!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ καλή!!
      Άσε είχα μεγάλη σακούλα που τα μάζευα!!Τώρα θα την μικρύνω για να μικρύνουν και τα ποστ! :P

      Διαγραφή
    2. Όχι ρε, και τα μεγάλα ωραία είναι!

      Διαγραφή
  6. Λοιπόν, αρχίζω από το τέλος, χιχι

    Η ΒΒ και μένα θέλει πούδρα και ας λένε ότι είναι ματ!

    Dove simply i love!!!!

    Wella, όλο λέω να τα δοκιμάσω αλλά τώρα που είδα από σένα που έχεις παρόμοια τρίχα ότι σ' αρέσουν, μπαίνουν στη λίστα μου!

    Τα pantene σταθερή αξία απλώς βαριέμαι τη μυρωδιά τους!!!

    Όσο για το λαδάκι, τελευταία κλέβω λίγο από το mythic oil της μητέρας του φίλου μου (το πεθερά και άντρας μου δε θα το συνηθισω ποτέ), απίστευτα καλό αλλά ακριβό αν και από το feelunique στα 18 ευρώ θα το κάνω το αμάρτημα! Garnier & syoss επίσης καλά αλλά απλώς καλά... Λάδι καρύδας επίσης καλό και θαυματούργο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εεε μαα όλο μας παραμυθιάζουν!!

      Τα Wella ναι είναι τέλεια!!Και τα Syoss που είχα δοκιμάσει πιο παλιά δεν μου άρεσαν πολύ...Λάδι καρύδας ναι τέλειο αν και δεν το ανέφερα,έχωωω!! :P

      (καλά κάνεις και "κλέβεις"!χαχα!και γω όλο και κάτι "δανείζομαι",αθώα πάντα!! Και που δεν συνηθίζεις τις ονομασίες!έχεις καιρό ακόμη,ουυυυ!!!)

      Διαγραφή
  7. πωπω πολλά empties κι εσύ!!Και πολλά σαμπουάν!!
    Οντως το conditioner Pantene είναι πολύ πολύ καλό!
    Οπως και τα προιόντα της Timotei χωρίς parabens klp! :D :D
    To dove εκλπηκτικό!Από τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλο λέω να κρατάω τα άδεια μπουκάλια για να κάνω empties και γω, και όλο ξεχνιέμαι και τα πετάω, χαχα!
    Το head&shoulders και γενικότερα τα σαμπουαν αυτού του είδους με ενοχλούν πολύ στα μάτια μετά το λούσιμο, και παρόλο που τους τελευταίους μήνες έχω ξηροδερμία, δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω..
    Dove & Petite Marseillais είναι υπέροχααα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι η αλήθεια είναι πως λόγω της μενθόλης τσούζουν πολύ!
      Δοκίμασε κάποιο λάδι όπως ελαιόλαδο,αμυγδαλέλαιο ή καρύδας στο τριχωτό πριν το λούσιμο.ίσως με συχνή χρήση βοηθήσει! :)

      Διαγραφή
  9. Για το head&shoulders θα συμφωνήσω μαζί σου! Κι η δική μου τρίχα, μαλώνει με το δέρμα!... Όσο για το λαδάκι Johnson θα σου πω κι άλλη χρήση που μ' έχει σώσει και βοηθάει στο να μακραίνουν όλο υγεία τα μαλλιά μου (γιατί με τις βαφές τα έχω κάνει να θέλουν να σηκωθο'υν να φύγουν!) : απλώνουμε στο μαλλί -μικρή ποσότητα, για να μην τα λαδώσει- μετά το λούσιμο, ειδικά στις άκρες, μασαζάκι κι έχουμε μαλλί ζζζζζούπερ και χωρίς τα πανάκριβα λάδια των κομμωτηρίων! Αν πάρεις δε αυτό με την αλόη, που μυρίζει τέλεια, έχεις όλη την ημέρα φανταστική διάθεση, κι όχι μόνο... τρίχες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε!!
      Ωραίο τιπ!!Αλλά για πες,το βάζω σε στεγνά ή βρεγμένα μαλλιά??

      Διαγραφή
    2. Σε στεγνά, δίνει την αίσθηση του ατημέλητου και ελαφρώς wet λούκ. Σε βρεγμένα είναι καλύτερα γιατί στεγνώνει μαζί τους. Άσε που όσοι έχουν κατσαρά (σαν του γιού μου) σώζονται γιατί δεν φριζάρουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. το μπουκαλάκι με το baby oil το έχω χρησιμοποιήσει άπειρες φορές και το λατρεύω!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εννοείται!!Όσα είχαν το ειδικό σηματάκι μπήκαν σε ειδική σακουλίτσα!! ;)
    Ναι ρε παιδί μου...αν δν κρατάει όμως..τι να το κάνεις??πφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ ωραιο ποστ!!! και γω λατρευω τα προιοντα παντενε.. πραγματικα υπεροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχεδόν όλα τα πριόντα τα έχω κι εγώ Ευαγγελία μου! χαχα

    Θα ήθελες να ακολουθήσουμε η μια την άλλη στο gfc & fb? :D
    Φιλιά πολλά απο http://throughbluecupeyes.blogspot.gr/ ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αααααχ έχω κ γω τόσα πολλά που τα μαζεύω καιρό.... Πολύ ωραίο πόστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολλά empties πραγματικά!
    Το timotei αυτό που έχω για φυσικές ξανθιές ανταυγειες το λατρεύω αν και νομίζω ότι προκαλεί λίγο φαγούρα...είχες τέτοιο πρόβλημα έως τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το conditioner και δεν μου έχει κάνει τέτοιο πρόβλημα...πρόσφατα πήρα ένα σαμπουάν από Timotei αλλά μου τα κανε σκληρά...δεν μου έκανε ξηροδερμία...

      Διαγραφή
  16. wow,ontws pollaaaaa empties!! loipon oson afora ti mascara 8elw na sxoliasw: eixa dokimasei k gw ti spectralash k mou arese poly mexri pou dokimasa tin Infinitize tis Avon kai ti vrika ekpliktiki! episis arese poly k se files mou,pou den tous arese i spectralash. proteinw na ti dokimaseis!!! apo shampouan/conditioner ton teleutaio kairo exw kollisei me ti seira me arganelaio apo tin avon k pali.ta dove k pantene ta exw dokimasei,oute kryo oute zesti,kala itan alla den ta agorasa ksana. rikse mia matia k sto diko mou blog an 8eleis!

    www.miouprincesslovespink.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολυ χορταστικο post , λατρεμενο αφρολουτρο ροδάκινο , το βρισκω συνεχεια προσφορα με τα σέρβιετακια χεχεχε. συνέχισε έτσι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!