Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Κοκκάλωσέ τα φυσικά!!

Γεια σας κορίτσια!!!Τι κάνετε???

Σαββατόβραδο σήμερα και με τέρμα υγρασία!
Το μαλλί δεν στρώνει με τίποτα!
Πφφ...ας του βάλλω λίγη λακ!
Μετά όμως θα κοκκαλώσει,και θα ξεραθεί και θα κάνω και κακό στο περιβάλλον (το τελευταίο δυστυχώς σπάνια το σκεφτόμαστε αλλά ισχύει!)Άσε,που δεν θα μπορώ και να αναπνεύσω για λίγο!!

Τι καλύτερο λοιπόν από μια σπιτική λακ?
Φτιαγμένη από τα χεράκια μας,άρα ξέρουμε τι περιέχει, δεν μυρίζει και δεν βλάπτει και κανέναν?!

Ότι φτιάχνεται με υλικά που έχουμε ήδη στην κουζίνα μας σας το πα??όχι??Κι όμως!!

Φτάνουν τα λόγια!
Ιδού η συνταγή!

Υλικά
  • 1,5 ποτήρι φιλτραρισμένο νερό (ή βρασμένο αν δεν έχετε φίλτρο νερού)
  • 2 κουτ.σούπας λευκή ζάχαρη (η μαύρη ζάχαρη δεν είναι κατάλληλη γι αυτή τη συνταγή)
  • 1 κουτ.σούπας από ένα ποτό με μεγάλο βαθμό αλκοόλης (π.χ. βότκα,ρούμι κλπ)
  • 10-15 σταγόνες αιθέριο έλαιο της αρεσκείας σας


Οδηγίες παρασκευής

  • Βράζουμε το νερό και διαλύουμε σε αυτό την ζάχαρη
  • Αφήνουμε να κρυώσει και να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου και προσθέτουμε το αλκοόλ και τα αιθέρια έλαια
  • Βάζουμε το μείγμα σε μπουκάλι ψεκασμόυ και το χρησιμοποιούμε σαν κανονικό σπρέυ μαλλιών.


Σημειώσεις

  • Αν το βάλετε σε αεροστεγές μπουκάλι,το σπρέυ δεν θα έχει καν ημερομηνία λήξης!!
  • Μπορείτε να ρυθμίσετε την ποσότητα της ζάχαρης για δυνατότερο ή ελαφρύτερο αποτέλεσμα (περισσότερη ζάχαρη = δυνατότερο κράτημα).Προσοχή!αν βάλλετε πολύ ζάχαρη τα μαλλιά θα κολλάνε!(Στην δική μου έβαλα γύρω στις 3 κουταλιές και έγινε αρκετά δυνατή πάντως!)


Το έφτιαξα,το δοκίμασα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!!Δεν ξαναγοράζω λακ!Κάνει τέλεια δουλειά!

Την έβαλα στην αρχη σε ένα μεγάλο μπουκάλι σπρεύ που είχα πάρει από jumbo αλλά δεν μου άρεσε ο ψεκαστήρας του!Πήγαινε παντού!!
Oπότε το έβαλα σε ένα μπουκαλάκι από σπρευ μαλλιών που είχα από Avon και τώρα είναι τέλειο!
Αιθέριο έλαιο δεν είχα και δεν έβαλα αλλά δεν με πειράζει κιόλας!

Τέλος,να σας πω ότι η ποσότητα που φτιάχνεται από τα παραπάνω υλικά είναι πολύ μεγάλη!Γύρω στα 400 ml!

Λοιπόν,τι λέτε??
Θα το φτιάχνατε??

Πηγή : εδω
xXx
Evaggelia


 Follow Me


16 σχόλια:

  1. Δεν είμαι φαν της λακ, για την ακρίβεια μόνο στο κομμωτήριο όταν πηγαίνω τη χρησιμοποιώ, αλλά πόσο ωραία ιδέα! Και αν έχω διαβάσει diy για καλλυντικά αλλά αυτό είναι τέλειο!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε και γω αλλα ειναι ωραίο οταν χρειαστεί ναναι φυσικό και να κρατάει κιόλας!!

      Διαγραφή
  2. Σπάνια χρησιμοποιώ λακ αλλά είναι μια καλή επιλογή για όταν θες και δεν έχεις σπίτι! Δεν πρόκειται να ξαναπάρω κάποια του εμπορίου, κι αν θέλω θα χρησιμοποιώ τη συνταγή σου!
    Φιλιά πολλά Ευαγγελία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω ευχαριστώ!!
      Ούτε κι εγώ χρησιμοποιώ συχνά αλλά είναι τέλεια επιλογή αυτή η σπιτική σου λέω!!

      Διαγραφή
  3. Να σου πω αν δεν έλεγες ότι την έχεις δοκιμάσει δε θα το ρίσκαρα, αλλά τώρα εντάξει. Αν και δεν είμαι καθόλου μα καθόλου DIY τύπος, το θέλω έτοιμο το καλλυντικό μου (ακόμα και το φυσικό, ας είναι φυσικό, θέλω να το κάνει άλλος ρε παιδί μου!), η συγκεκριμένη συνταγή είναι πολύ χρήσιμη! Ευχαριστούμε Ευαγγελία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλάαα!!
      Είναι πολύ καλή!!Και δεν αφήνει και ασπράκια μετά που είναι το πλεόν σπαστικό!!!

      Διαγραφή
  4. thank you για το όμορφο comment στο blog μου
    τέλειο tips
    http://daphniaslife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Poly wraia idea gt einai kati fysiko,me proionta p oloi exoyme ligo poly spiti mas.Nomizw pws siga siga prepei na frontizoyme ton eayto mas pio fysika alla kai oikonomika!
    www.getalocalife.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία ιδέα! Η αλήθεια είναι πώς είμαι και εγώ σαν τη Μαριάννα, λιγάκι βαριέμαι! Το συγκεκριμένο δε θα το χρησιμοποιούσα επειδή δεν χρησιμοποιώ λακ ούτε όταν τα ισιώνω αλλά ειλικρινά την αντικαθιστά άνετα! Γιατί κακά τα ψέμματα όσο να λένε οι λακ του εμπορίου ότι δεν κολλάνε, όλες κολλάνε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι κολλάνε και βρωμάνε και σε γεμίζουν και ασπράκια!!
      Γι αυτό και εγώ έφτιαξα και προτείνω αυτή που είναι και φυσική και διατηρείται για πάνταα!!χεχε!

      Διαγραφή
  7. Θα το εφτιαχνα σιγουρα!!! φοβερη η ιδεα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ εξυπνη ιδεα!!! Θα το δοκιμασω 100%! Εαν θελεις ριξε μια ματια στο νεο μας blog.Θα χαρουμε πολυ να γινεις μελος στην παρεα μας! http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χεχε!Να το φτιάξεις και γύρνα να μου πεις εντυπώσεις!!
    Μωρέ,δεν ξέρω τι θα γίνει..φοβάμαι μην γίνει καμια γλίτσα μέσα με την ζάχαρη και το λάδι..οπότε θα σου έλεγα να μην..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ωραια ιδεα..ισως το δοκιμασω..με τρομαζει η ζαχαρη...

    επισης λατρευω radiohead... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βασικά αυτή είναι που "κοκκαλώνει" τα μαλλιά!!
      Αλλά αν θες μπορείς να βάλλεις και λεμόνι!Υπάρχει και τέτοια συνταγή!
      Εμένα με τρομάζει το λεμόνι,μην μου τα ξεράνει κλπ οπότε γι αυτό προτίμησα αυτή με την ζάχαρη! ;)

      Διαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!