Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

A different Haul!!

Αγαπώ φυσικά καλλυντικά με φυσικά συστατικά!!
Ποιός δεν τα προτιμά άλλωστε από τα τεχνητά και βιομηχανοποιημένα??
Ειδικά όταν το κόστος τους είναι και τόσο χαμηλό??

Πήγα σήμερα λοιπόν και ψώνισα τα φυσικά μου συστατικά για να φτιάξω μόνη μου τα καλλυντικά μου!!
 Αγόρασα λοιπόν,1 Λίτρο φυσική γλυκερίνη(Ο κύριος που έχει το κατάστημα είπε ότι κάνει και για μαγείρεμα και είναι φυτική!) , 1 Κιλό πράσινη άργιλο και ένα βαζάκι 50 gr με σκόνη από κουκούτσια κερασιού για scrub προσώπου!


 Όλες ξέρετε,πόσο καλό κάνει η πράσινη άργιλος σε λιπαρά δέρματα και κυρίως άμα έχεις ακμή.Αφαιρεί την επιπλέον λιπαρότητα,σφίγγει τους πόρους,βοηθάει στις κοκκινίλες και μειώνει σημάδια και σπυράκια!
Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε προσθέτοντας μόνο νερό και σκόνη (βάζετε την σκόνη και προσθέτετε νερό μέχρι να γίνει μια ομοιογενής πάστα)
Μπορείτε επίσης να προσθέσετε ροδόνερο ή χαμομήλι (αντί για νερό),γιαούρτι,κλπ ανάλογα τι χρειάζεστε.Υπάρχουν άπειρες μάσκες αν θέλετε να φτιάξετε (απλά googlαρετε!χεχε!).
Την αφήνετε στο πρόσωπό σας μέχρι να ξεραθεί και έπειτα με νεράκι χλιαρό ή/και με την βοήθεια ενός ειδικού σφουγγαριού για το πρόσωπο είτε μια πετσετούλα , ξεπλένετε απαλά.


Πάμε τώρα στην σκόνη από τα κουκούτσια κερασιού.
Προσθέτεις ελάχιστη ποσότητα σε κάποιο έλαιο (όπως αμυγδαλέλαιο,ελαιόλαδο) ή σε κάποιο τζελ προσώπου,ανακατέυεις και voila! Ορίστε το όμορφό σου scrub προσώπου!!
Οι κόκκοι του είναι πολύ ψιλοί και προσφέρουν απαλή αλλά ιδανική απολέπιση προσώπου!Επίσης,βάζεις τόσο μικρή ποσότητα που αυτό εδώ σίγουρα θα μου κρατήσει για πάντα!!
Στην ποσότητα που βλέπετε (περίπου ένα κέρμα 2Ε τζελ ) πρόσθεσα την ποσότητα που έπιασε πάνω η μύτη/ακρούλα, η λαβή ενός κουταλιού του γλυκού!!(Το πίσω μέρος δηλαδή,όχι από κει που τρώμε!)
(A! να σας πω ότι έχει και σκόνη από κουκούτσι σταφυλιού με πιο χοντρούς κόκκους για scrub σώματος 8Ε/1kg)

Η γλυκερίνη πάλι έχει πολύ ενυδατικές ιδιότητες και θα την χρησιμοποιήσω για να φτιάξω διάφορα πραγματάκια που θα μοιράζομαι μαζί σας με τον καιρό!Έχω υπόψιν μου ένα leave in conditioner για αρχή! ;)

Α!Μην ξεχάσω να σας αναφέρω και τιμές έτσι?Η άργιλος είχε 10Ε/το κιλό ,η σκόνη κερασιού 4Ε/τα 50γρ και η γλυκερίνη 3,5Ε/το λίτρο.
Πιστεύω συμφέρουν αρκετά!!Και θα κρατήσουν για πολύ πολύ καιρό!!
Τα αγόρασα από αυτό εδώ το κατάστημα,που έχει απίστευτα πράγματα σε τέλειες τιμές!
(έχω αγοράσει από δω και λάδι καρύδας με 6Ε/το κιλό! απλά θέλει πολύ προσοχή όταν πάτε γιατί είναι κέντρο και δεν μπορώ να σας περιγράψω τι γίνεται...)

Αυτά είχα να σας πω σήμερα κορίτσια!!
Ελπίζω να σας φάνηκε χρήσιμο το ποστ!!

Εσείς ασχολείστε καθόλου με φυσικά diy καλλυντικά??Εγώ τρελαίνομαι (όπως θα έχετε καταλάβει!)
Αν έχω την δυνατότητα τα κάνω όλα!χεχε!!

Φιλάκια πολλά!!
Και να ντύνεστε ζεστά!!
xXx
Evaggelia


 Follow Me


15 σχόλια:

  1. Πρέπει να είναι πολύ ωραίο μαγαζί και θα κανονίσω να πάω από την άλλη εβδομάδα! Έχει και πολύ καλές τιμές!
    Πραγματικά όμως είναι σε πολύ άσχημο σημείο οπότε θα πρέπει να πάω με παρέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α τολμώ να πω πως ζήλεψα.Πολύ καλή η ιδέα σου...
    Θα περιμένω τα diy με ανυπομονησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααααααααααα θ'ελω κι εγώωωωωωωωω!!Ζηλεύω!!
    Ειδικά το scrub!!!Γιατί άργιλους έχω πολλούς!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι η άργιλος είναι ότι καλύτερο για το πρόσωπο με ακμή!! Χρησιμοποιώ και εγώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι ότι δεν μυρίζει και πολύ κεράσι...μυρίζει σαν το κουκούτσι δηλαδή..πολύυυυ ελαφρά!!Δεν πρέπει να έχει καθόλου φυσικά αρώματα και είναι σαν λίγο πιο χοντροκοκκη πούδρα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα!! Πάντα αναριωτόμουν απο που μπορω να αγορασω τετοια πραγματακια! Δεν ηξερα οτι η γλυκερινη ειχε τετοιες χρησεις! Περιμενω τα diy!!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι δεν ασχολούμαστε με τα DIY χιχι βασικά όλο λέω ότι θέλω και όλο κάτι γίνεται και δεν... πάντως το κεράσι αλλά και το σταφύλι μου ακούγονται πολύ δελεαστικά και μυρώδατα!!!! Μπορεί και να το επισκεφτώ το κατάστημα αν κατέβω καμιά φορά κέντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ασχολούμαι τόσο λόγω έλλειψης χρόνου αλλά είναι τόσο ωραίο να φτιάχνεις τα δικά σου καλλυντικά! Κάνεις πολύ καλά Ευαγγελία μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aργιλο θέλω εγώ. Τέλεια που φαίνονται όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ καλη η ιδεα! Ειδικα το scrub το αγαπησα! μεγειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσουν απίστευτα τα diy καλλυντικά & ευχαριστώ που μου το θύμισες ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο haul και ενδιαφέροντα προϊόντα! Να σου πω η σκόνη για scrub πολύ ενδιαφέρουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου αρεσουν και μενα πολυ τα φυσικα προιοντα ομορφιας αλλα δεν εχω καθολου χρονο δυστυχως, σιγουρα ομως στο μελλον θα ασχοληθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ καλες τιμες , σιγουρα θα αγορασω κ εγω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!