Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Need advice!! *updated*

Hello ladies!
Σήμερα θέλω την συμβουλή σας!Άυριο έχω να πάω σε ένα γάμο και έχω επιλέξει αυτό το φόρεμα και τα ασημί παπούτσια!Θα ήθελα λοιπόν να μου προτείνετε αξεσουάρ και μακιγιάζ για να τα ταιριάξω!


Την τελευταία φορά που τα φόρεσα,το μακιγιάζ και τα αξεσουάρ κινήθηκαν σε μωβ τόνους..Τώρα λέω να τα συνδυάσω με πορτοκαλί...Έντονο πορτοκαλοκόκκινο κραγιόν και...δε ξέρω τι άλλο...περιμένω ιδέες!
Aν θέλετε μετά σας δείχνω και πως το έβαλα τελικά ;)

-XoXo-
S.o.B

Υ.Γ.Εδώ μια πρόχειρη φωτογραφία που βγάλαμε έτσι στα γρήγορα...(με το αγοράκι μου και μια εντελώς άσχετη!χιχι!)

8 σχόλια:

  1. Εμένα θα μου άρεσε ξανά το μοβ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να μην τολμήσω το πορτοκαλί??

      Διαγραφή
    2. Άμα θέλεις τόλμησε το!!! Δεν πρέπει να κολλάμε στα πρέπει ;)

      Διαγραφή
    3. ;) εν τέλει αποφάσισα πορτοκαλί!θα ανεβάσω και φωτό!
      (καλά τα λες!!)

      Διαγραφή
  2. Nice dress.
    I wonder if you would like to follow each other:)
    http://glossylala.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. hey there, you have a lovely blog. i am a newcomer and would really appreciate your visit on my blog <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη!Πάνε πολύ τα κόκκινοπορτοκαλί χείλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!