Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

"Aν..."




Τι θα γινόταν αν..αντί για την α επιλογή κάναμε την β..Αν βγαίναμε μια βόλτα και γνωρίζαμε τον έρωτα της ζωής μας ή αν αποφασίζαμε να μείνουμε σπίτι..

Κάπως έτσι ξεκινάει και η ταινία του Χριστόφορου Παπακαλιάτη.Μια ταινία που  μιλάει για τον έρωτα,τις επιλογές,την κρίση μεταξύ των ζευγαριών αλλά ακόμα και της Ελλάδας!

Αν είστε φαν των αισθηματικών ταινιών σίγουρα θα σας μαγέψει...Έχει απ'ολα...Γέλιο,κλάμα,εξυπνάδα,χαζομάρα,ζωή και θάνατο...Όλα όσα αποτελούν την ζωή μας..Εμένα μου άρεσε πάααρα πολύ.Με άγγιξε και με μελαγχόλησε με την καλή έννοια,όπως κάνουν οι καλές ταινίες του είδους...

Πολύ ωραία λεπτομέρεια τα κομμάτια από την ελληνική ταινία "Η δε γυνή να φοβείται τον άνδρα" και φυσικά οι διάλογοι του "Αντωνάκη" με την "Ελενίτσα Κοκοβίκου"(Γιώργος Κωνσταντίνου,Μάρω Κοντού).

Επίσης,κάτι άλλο που μου άρεσε είναι ότι βλέπουμε την άλλη όψη της Αθήνας με τα όμορφα σοκάκια,τα παλιά αρχοντικά και τα γλυκά καφέ της Πλάκας..(μετά την ταινία είμαι σίγουρη πως θα τα αναζητήσετε!!Ειδικά εκείνο πάνω στις σκάλες!!)

Προτείνω λοιπόν να πάρετε τις φίλες σας ή το αγόρι σας(αν τον καταφέρετε) και να πάτε να την δείτε!!Προετοιμαστείτε με χαρτομάντηλα και σοκολάτες γιατί ξέρετε πως είναι αυτά τα πράγματα...

Rating:7.3/10 (εγώ θα του 'βαζα 9/10 :P )

Θα σας βάλλω και κάποια από τα τραγούδια που ακούγονται στην ταινία για μπείτε στο mood.Και αν τελικά πάτε περιμένω εντυπώσεις.

Το soundtrack της ταινίας με mini βιντεάκι!! <3









*Spoiler alert*


Πολλοί λένε ότι είναι αντιγραφή άλλων ταινιών και κυρίως του Mία ημέρα.Ίσως, θα σας πω, αλλά δεν είναι κάτι τόσο τρομερό γιατί δένει πολύ ωραία με το σενάριο και δεν μου ξένισε..

 Follow Me


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!