Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Pretty Little Liars


Όσες το ξέρουν δεν ξεκολλούν (και γω μαζί!) και όσες δεν το ξέρουν...να σπεύσουν!!
Είναι από τις πολύαγαπημένες μου σειρές και έχει όσα εγώ θέλω από μια σειρά!!
Μυστήριο,συνωμοσίες,φόνοι,υπέροχα ρούχα,ωραία αγόρια....θέλετε κι άλλα??Ε δείτε την σειρά!

Πρόκειται για μια παρέα 4 κοριτσιών ,οι οποίες συναντιόνται μετά από ένα χρόνο εξαφάνισης της μίας από την παρέα (και συνδετικού κρίκου ανάμεσά τους,της Alison) στην...κηδεία της!Σιγά σιγά όμως διάφορα μηνύματα στα κινητά τους, με την υπογραφή -Α- (από το Alison (?) ), τις αναγκάζουν να αποκαλύπτουν μυστικά,τα οποία γνώριζαν μόνο εκείνες και η φίλη τους...
Ποιός στέλνει τα μηνύματα αφού η φίλη τους είναι νεκρή??Ποιός σκότωσε την Alison και γιατί?Ποιός άλλος μπορεί να ξέρει τόσο προσωπικά πράγματα που αφορούν την ζωή τους?


Είμαι ήδη στον 3ο κύκλο και σας διαβεβαιώ ότι ακόμα δεν έχει βρεθεί ο εγκέφαλος της ιστορίας καθώς σε κάθε επεισόδιο γίνονται ανατροπές!!Δείτε την και θα κολλήσετε και σεις!!
Κατηγορία:Μυστήριο,θρίλερ,Δράμα
Βαθμολογία:7,9/10


Την έχετε δεί??
Πως σας φαίνεται??
Πείτε μου να σχολιάσουμε!!
xXx
Eυαγγελία

********************************************************

Well,well..Who doesn't know about that series??(If you don't go check it know!!)It's one of my favourites!!It has all I want from a series!Mystery,conspiracies,murders,wonderful clothes,handsome boys...you want more??

It's about Alison's circle who is coming together after her mysterious death.Suddenly sms are coming to their phones{with the signature -A- from Alison (?) } making them to reveal secrets from the past that the only one who knew was them and their dead friend!Who sends the messages?Who killed Alison and why?What does he/they want from them?

I'm already at Season 3 and I don't know who is the head behind all these.Also,in every episode there is always something unexpected happening!If you watch an episode you'll be οbsessed too!

Genre:Drama,Mystery,Thriller
Rating:7.9/10


Have you seen it?
Do you like it??
Let me know to gossip!
xXx
Evaggelia

 Follow Me
Twitter ~ Facebook ~ Bloglovin ~ Pinterest

Photos by Google


16 σχόλια:

  1. to latreuw!!egw to exw teleiwsei kai perimenw ton iounio gia nea epeisodeia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααααχ!!!άντε να δούμε!!και μένα δεν μου έχουν μείνει πολλά..τελειώνει γρήγορα και ποιος περιμένει μετά??πφφφ... :Ρ

      Διαγραφή
    2. asta!!persu ton septemvrio perimena 2 mines gia na valei to halloween epeisodeio (noemvrio) kai meta allous 2 gia na sunexisei i sezon..:(
      twra pali 8a perimenw 3 mines...alla to agapw!

      Διαγραφή
    3. Σα δεν ντρέπονται λέω γω??καλά που έχουμε και εξεταστική να περνάει η ώρα!(εδώ δες τι καταντήσαμε να λέμε! :Ρ)

      Διαγραφή
  2. def my favorite show!

    p.s. I'm having a Bonlook sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κορίτσια και εγώ περιμένω τον επόμενο κύκλο,μετράω αντίστροφα τις μέρες!!!!!!!μας άφησε και σε σημείο πολύ κουλό άντεεε!!! χιχι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OH SHIT!!μην μου λες τέτοια!!!
      Κι αυτό που η Μαρίσα ξαφνικά εμφανίζεται με καρέ κ κανείς δεν σχολιάζει?Ότι τι??Δεν το πρόσεξε κανείς?? :Ρ

      Διαγραφή
  4. Έχω μείνει στον 3ο κύκλο και λέω να τον συνεχίσω αυτές τις μέρες.. χμμ έχουμε να δούμε πολλά ε? :)
    Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου στο blogaki μου
    Πολλά φιλιά
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tι εννοείς ακόμα δεν το έχεις ξεκινήσει??Και τι κάθεσαι ?? :Ρ

      Διαγραφή
  5. Δεν το έχω δει αλλά θα το κάνω γιατί μου κίνησες την περιέργεια!

    φιλια
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    http://www.facebook.com/FashionEvELand?ref=tn_tnmn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσε, έχω πάθει εμμονή με αυτή τη σειρά.
    Γενικά παρακολουθώ πολλές αμερικάνικες, αλλά αυτή σε κάνει να κολλάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε παιδί μου!!Τι μας έχουν κάνει αυτά τα κορίτσια??
      (καλά εννοείται και γω παρακολουθώ πολλές!!Θα γράψω σύντομα και για κείνες!!)

      Διαγραφή
  7. Άντε να έρθει το καλοκαίρι με τα νέα επεισόδια!!!

    Λατρεύω τη μουσική που έχουν ενίοτε!!!

    Επίσης λατρεύω τον αδελφό της Αλι!!! χιχι

    Νομίζω αγαπημένη μου από τις τέσσερις είναι η Χάνα και μου τη δίνει λίγο αυτή η αθωότητα της Αρία!!!

    Μαζί με το Hart of Dixie & New girl είναι στις αγαπημένες μου σειρές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!!Αχ αυτοί οι κοιλιακοί ρε παιδί μου!!!
      Και μένα μ αρέσει πιο πολύ η Χάνα!!Η γλυκούλα μουυυ!!!

      (βλέπω και τα 2!!Τέλεια!!και έχω να σου προτείνω κι άλλο άμα έχεις όρεξη και χρόνο!!Σε νέο ποστ ;) )

      Διαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!