Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Πάσχα στο χωριό! Vol 1

Γειά σας!!
Χρόνια Πολλά κ Χριστός Ανέστη!!
Γύρισα προχθές απ'το χωριό μου που τόσο αγαπώ και το είχα επισκεφτεί για τις διακοπές του Πάσχα(όπως σας είχα πει!)

Hello Girls!!How are you??
2 days ago Ι came back from my village that I had been for Easter holiday!
And here are some photos to see it!It's name is Limeri and is at Evritania,2 hours after Karpenisi!!

Και εδώ σας έχω μερικές φωτογραφίες για να το γνωρίσετε και σεις!
Είναι το Λημέρι,Ευρυτανίας και είναι περίπου 2 ώρες μετά το Καρπενήσι!

 Οι λαμπαδίτσες που φτιάξαμε με την αδερφή μου!!(δεν βρήκαμε τίποτα της προκοπής και τις φτιάξαμε μόνες μας!πφφ)
The candles we made with my sister!!!







Το πασχαλινό μου αβγό και ένας μπισκοτάνθρωπος!! 
My Easter egg and a biscuit man!
 (Πράσινο) Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι της Καφετέριας!
 (Green) Tea with Lemon at the balkony of the cafeteria.

Η θέα από το μπαλκόνι του σπιτιού μου (βρέχει αν και δεν φαίνεται)
The view from my house (it's raining even though you can't see it!)

Εσείς πως περάσατε τις μέρες του Πάσχα??Πήγατε πουθενά??
Για το 2ο μέρος θα περιμένουμε λίγο γιατί είχαμε την φαεινή ιδέα να αφήσουμε την ψηφιακή στην αδερφή μου που έμεινε εκεί!Πφ..
Θα τα πούμε σύντομα!!
Φιλάκια!!

For the Vol 2 we'll have to wait because we left the camera a my sister who stayed there!
See you soon!!

 Follow Me
Twitter ~ Facebook ~ Bloglovin ~ Pinterest

xXx
Evaggelia

12 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το χωριό σου!!Βλέποντας τόσο πράσινο χαίρεται η ψυχή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελλάδα! όπου και αν πας είναι υπέροχα και μοναδικά!!!

    Εγώ έκανα Πάσχα σ' ένα μικρό κυκλαδονησί, ηρεμία και ξενοιασιά!

    Περιμένουμε και το 2ο μέρος!!! χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται!!!
      Και συ τέλεια πρέπει να πέρασες!!!

      Στο τέλος του μήνα που έρχεται η sis και θα ξαναμυρίσει ψητό!χαχα

      Διαγραφή
  3. Wraio to xwrio sou kai to kalokairi Vaaaag! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχεις βραβειακι έλα από το Blog μου..χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. apisteutoooooooooooooooooo to xwrio sou!!!!!!!!pou einai an epitrepetai??
    pwpw exw meinei!!!mesa stin fusi!! :)
    foveres kai oi lampaditses pou ftiaxate!mpravo sas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. χεχε!Σε ευχαριστώ πολύ!!!Είναι τέλειοο!!! (μετριόφρων πάνω απ'όλα!! :P)

      Διαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!