Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Romance & Flowers





 O καιρός τρελάθηκε και τα βραδάκια μας κάνει ακόμα ψύχρες!Βάλε το ψιλό σου ζακετάκι..."ανάποδα" και θα έχεις ένα υπέροχο εξώπλατο μπλουζάκι!Εμένα μου αρέσει και να φαίνεται το σουτιέν!Ειδικά αν είναι με δαντέλα ή δίχτυ ή ένα άλλο σχέδιο που θα του ταιριάζει στο ύφος και στο ύφασμα!
Εδώ το συνδύασα με ρομαντικά στοιχεία όπως την κρεμαστή καρδούλα μου,floral πλατφόρμες και ζωνάκι!
(συγνώμη για την ποιότητα αλλά το αγόρι μου ντρέπεται να με βγάζει έξω φωτογραφίες και είναι ο μόνος που έχω για φωτογράφο!)

The weather is still chilly at nights so we can wear a light cardigan!I decided to wear mine as a blouze turning the back in front!And now is backless!I don't mine to show the bra as it has lace or a fabric and pattern that fits the whole outfit!
I combined mine with a romantic touch by adding this "heart" necklace and floral shoes and belt!
(I'm sorry for the quality of photos but my boyfriend denies to take them outside and he is the only one applied for the job!)

Be Romantic!
kisses

 Follow Me
Twitter ~ Facebook ~ Bloglovin ~ Pinterest

xXx
Evaggelia

9 σχόλια:

  1. Φτού φτού!!! Μια κούκλα είσαι! Μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός! Το μόνο που με χαλάει είναι το σουτιέν, δεν μου αρέσει να φαίνεται, αλλά γούστα είναι αυτά!
    Φ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύυυυ!!!Ναι καλέ!Ο καθένας ότι θέλει! :)

      Διαγραφή
  2. Tres chic!!!

    Το κόλπο με το ζακετάκι το κάνω με φορέματα ενίοτε χιχι

    Απαπαπα πες του να μην ντρέπεται! Φωτογραφίες είναι όλος ο κόσμος βγάζει! χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς?Βάζεις το πίσω μπρος σε φόρεμα??Δεν το χω δοκιμάσει!!Φαντάζομαι σε ριχτά κλπ γιατί αλλιώς... :P

      (άσε τι τραβάω!Ρε βγάλε με!Όχι,και τελείωνε μας βλέπουν!χαχαχα)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο στυλ! :D Και μου άρεσε πολύ το κόλπο με το ζακετάκι,θα το δοκιμάσω σίγουρα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. aaa polu wraio outfit evangellia mou!!to kolpaki sou den to exw tolmisei pote..isws to dokimasw!!!!! :D
    ps...to soutienaki omws fainetai gmt :( ti wraio pou tha itan xwris!!alla ok katalavainw den ginetai..exw 1-2 foremata exwplata aforeta gi auto ton logo!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην συγκεκριμένη ζακέτα που ψιλοδιαφανίζει για κανένα λόγο! :P
      Άντε καλέ που δεν τα φοράς!Απ ότι καταλαβαίνω είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα αλλά εγώ δεν έχω πρόβλημα!Μ αρέσει!Θα το ήθελα στράπλες αλλά δεν έχω κάποιο κατάλληλο!

      Διαγραφή
  5. wraios sundiasmos!!
    ase se katalavainw! kai mena to agori mou-fotografos m ta idia kanei!

    check my blog!http://dressedinvintage.blogspot.gr/

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!