Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Golden Rose~Londessa Review

Καλησπέρα/Καλημέρα!!
ε λοιπόν...δεν αποφασίζει ο καιρός αν έρχεται η άνοιξη ή γυρνάμε πίσω...τέλοσπάντων...ντυθείτε καλά και θα έρθουν και πάλι οι ηλιόλουστες μέρες!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για την Londessa,η οποία συνεργάζεται αποκλειστικά με την Golden Rose!
Είναι Ελληνική εταιρεία,αρκετά οικονομική αλλά και ποιότικη!!Θα δείτε και παρακάτω και τις αποδόσεις αλλά και τις προσεγμένες συσκευασίες!

Δεν είχε ξανατύχει να χρησιμοποιήσω καλλυντικά τους και η ευκαιρία μου δόθηκε όταν πριν λίγο καιρό μου έστειλαν ένα πακετάκι με 3 πραγματάκια.(εκτός από τα μανό τους,που έχω και τα λατρεύω!)
Μια σκιά,ένα μολύβι ματιών και ένα κραγιόν.

Ξεκινάω με την σκιά.Είναι από τη σειρά Terraccota eyeshadow και μου έστειλαν το νούμερο 108.


Είναι ένα χρυσομπρονζέ χρώμα και πιστεύω θα είναι τέλειο και το καλοκαίρι που θέλουμε πιο πολύ αυτό το αποτέλεσμα σε βλέφαρα και δέρμα!!χεχε!
Η έντασή της όπως βλέπεται δεν είναι πολύ έντονη αλλά μπορείτε να την χτίσετε και να την κάνετε όσο έντονη θέλετε!
Επίσης,την είχα στα βλέφαρά μου γύρω στις 10 ώρες και έμεινε ανέπαφη!!(μόνο με κονσίλερ από κάτω!)Άσε που όταν πήγα να ξεβαφτώ έφυγε με την μια!!
Πολύ καλή σκιά και σίγουρα θα έπαιρνα κι άλλα χρώματα!


Το μολυβάκι,είναι από την αδιάβροχη σειρά σε χρώμα καφέ ,Νο102, και είναι της εταιρείας Emily.
Μου άρεσε κι αυτό πάρα πολύ!!Αρχικά σαν απόχρωση.Eίναι ένα πολύ ωραίο σκούρο,ζεστό καφέ.Είναι πολύ μαλακό και γράφει πολύ εύκολα!
Και αυτό κράτησε ανέπαφο πάνω στο βλέφαρό μου για περίπου 10 ώρες (μετά το αφαίρεσα γιατί ήταν ώρα για ύπνο!αλλά πιστεύω ακόμα εκεί θα ήταν!)
Το μόνο αρνητικό του ,θα έλεγα, είναι ότι αν μπει στην ακρούλα του ματιού ,εκεί που δακρύζουμε δηλαδή,θα αρχίσει να τρέχει..αν αποφύγετε όμως αυτή την περιοχή δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα...διαρροής!

Τέλος,το κραγιονάκι!Είναι από την σειρά Ultra Rich Color,Golden Rose και έχω το Νο56.
Ένα ροζ Barbie χρώμα το οποίο πάει λίιιγο προς το μωβ. Πιστεύω Άνοιξη/Καλοκαίρι θα το χαρώ περισσότερο!(κακά τα ψέματα , το ροζ παέι με την άνοιξη παρά με τον χειμώνα)
Η απόδοσή του είναι πολύ καλή!Γράφει με την μια!Είναι πολύ κρεμώδες και έχει τελείωμα σχεδόν ματ.

Επίσης,υποστηρίζει ότι διαρκεί αρκετά αλλά και ενυδατώνει τα χείλη καθώς περιέχει βιταμίνη Ε.
To φορούσα αρκετές ώρες,δεν ξέρανε τα χείλη μου και έφευγε ομοιόμορφα αφήνοντας κάτι σαν stain πίσω.(έμεινε 5 ώρες ανέπαφο χωρίς όμως να φάω και να πιω κάτι)

Εδώ σας βάζω και μια φωτό με το μακιγιάζ που έκανα με την σκιά και το μολύβι!


Αυτή ήταν λοιπόν η άποψή μου για τα πρώτα προϊόντα της Golden Rose-Londessa που δοκίμασα!!

Μπορείτε να τα βρείτε σε Dust+Cream καθώς και σε άλλα επιλεγμένα καταστήματα καλλυντικών!οπότε κρατάτε τα μάτια σας ανοιχτά ή απλά δείτε εδώ 

Για πείτε μου,εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από Golden Rose να παίρνω ιδέες!!

Μέχρι το επόμενο ποστ,κρατάτε δύναμη γιατί το διάβασμα έχει και Round2!!( F*ck!)
Kisseeees!!

xXx
Ευαγγελία


 Follow Me

17 σχόλια:

  1. Το κραγιόν το έβαλα στο μάτι! Δεν έχω δοκιμάσει και εγώ καλλυντικά της εταιρίας εκτός από μανό! Άμα τα βρω σίγουρα θα δοκιμάσω κάτι! Ωραίο review:)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κραγιόν μπήκε στη λίστα!! Όσο για το μακιγιαζ τι να πω!! Κουκλαααα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!Πιστεύω θα σου ταιριάζει με το σκούρο μαλλί!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα όλα αλλά μπορώ να πω ότι η σκιά έκλεψε την παράσταση!! Τι χρώμα τέλειο!! Και τι προσωπάκι πανέμορφο ειναι αυτο!! :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα και το μακιγιάζ που έκανες φανταστικό! Ενώ δεν φοράω ιδιαίτερα σκιές στα μάτια αυτή θα τη φορούσα σίγουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγάπησα την τελευταία φωτο!
    Πολύ ωραίο review κορίτσι!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγώ αυτές τις σκιές τις φοράω με βρεγμένο πινέλο, και έχουν καλύτερο αποτέλεσμα!!!! τέλειο το κραγιόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ομορφια!
    Εχεις tag =) Θα χαρ'ω πολύ να το κάνεις : http://mitsakicherryblossom.blogspot.gr/2014/02/tmi-too-much-info-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α, σκιά απο Golden Rose δεν έχω δοκιμάσει αλλά το θέλω πολύ!
    Πολύ ωραία όλα κοριτσάκι και το αποτέλεσμα πολύ καλό, ομορφόφατσα!!! :):)
    Φιλιά κ καλο μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο review!!!Η σκιά φαίνετε τέλεια!!!!!!!!!!Πάρα πολύ ωραίο χρώμα!!!Αλλά και το κραγιόν δεν πάει πίσω,πολύ ωραία απόχρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχω δοκιμάσει κάποια προϊόντα απο την Golden Rose, αλλά θέλω τωρα οπωσδήποτε να δοκιμάσω τα βελβετ ματ κραγιον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλό και αναλυτικό post! To κραγιονάκι μου αρέσει πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!