Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Κολλήματα Μάρτη 2014 ! !

Πως περνάει καλέ ο καιρός??
Πάει και ο Μάρτης,και ενώ δεν το συνηθίζω,είπα αυτό το μήνα να σας κάνω ένα ποστ με τα κολλήματα του μήνα!
Ελπίζω να το τηρήσω και να το συνεχίσω!χεχε!
Ξεκινάμε!!
 Ξεκινάω με το άρωμα που όπως βλέπετε δεν με συντρόφευσε μόνο αυτό τον μήνα αλλά,εδώ και πολύ καιρό.Πρόκειται για ένα άρωμα τύπου Berberry Brit,από το κατάστημα "άρωμα".Πλησιάζει πάρα πολύ το αυθεντικό και κρατάει πολύ μιας και έχω βάλλει μέσα μπόλικη εσάνς!
Μετά πάμε στην πολυαγαπημένη μου bb από Garnier!Προσφέρει φυσικό αποτέλεσμα,έχει αρκετά καλή κάλυψη (μέτρια προς φουλ αν χτιστεί) και την χρησιμοποιώ καθημερινά αντί για makeup.Tην απλώνω είτε με τα χέρια είτε με το παραπάνω πινέλο.
Το πινέλο αυτό, λοιπόν, είναι απομίμηση των Real Techniques και το πήρα από ebay!(δες εδώ για λεπτομέρειες που και πως!).Δεν έχει μαδήσει ΚΑΘΟΛΟΥ!!Είναι πολύ απαλό και πυκνό.Βέβαια,θέλει καλό άπλωμα,αλλιώς κάνει γραμμές..αλλά για την τιμή του δεν μετράει σαν παράπονο!(πείτε μου αν το κάνει και το αυθεντικό,όσες το 'χετε)
Κάθε μέρα επίσης,χρησιμοποιούσα αυτά τα 2 κραγιόν από essence.
Είναι από την νέα τους,longlasting σειρά.(Νο 09 και 04,αντίστοιχα)Είναι τέλεια για κάθε μέρα καθώς η σχέση ποιότητας - τιμής είναι αντιστρόφως ανάλογη για αυτά τα ποσά!(πέταξα και το μαθηματικό μου!)Για περισσότερα stay tuned!

Επειδή αυτόν τον καιρό έπεσε διάβασμα,μια καλή εναλλακτική ήταν αυτό εδώ το τσάι Lipton, Strawberry Cupcake!Είναι ελαφρύ σε γεύση,μυρίζει ακριβώς σαν κέικ φράουλα και έχει μια ελαφριά γεύση φράουλας.Είναι αρκετά νόστιμο και όχι πολύ γλυκό(δεν βάζω ζάχαρη).
Μαζί με το τσάι όμως,το διάβασμα για μένα πάει συντροφιά με μουσική,αλλιώς δεν ΠΑΛΕΥΕΤΑΙ!!
Η playlist που έλιωσα ,πραγματικά, είναι τα "Ηλεκτρικά Ξημερώματα" από το Κασετόφωνο.

Δεν μπορούσα φυσικά να αποχωριστώ τις αγαπημένες μου σειρές!Στα διαλειμματάκια μου,που ήταν όμως και μικρά,έπρεπε να χωρέσω μια που να με ξεκουράζει και να με διασκεδάζει.Φυσικά,ήταν το Modern Family,που είναι τόοοοσο τέλεια!!Τώρα το δείχνει και στο Mega,σε ελληνική εκδοχή!Καλό αλλά ντάξ..δεν το φτάνει το ξένο!!Δείτε τοοοο!!(Σας το 'χα αναφέρει ήδη) Α!Cam Σ'αγαπώ!!
αλλά θα σας βάλλω την πιο αστεία στιγμή ever!

Τέλος,ξέρω...δεν ακούτε ίσως αυτή την μουσική..ούτε και γω...αλλά αυτό το μήνα το αγαπημένο μου τραγούδι ήταν αυτό!
Είναι καινούριο και το'χα συνέχεια στο repeat!Και έδινα πόνο!!Ναι!(εθιστικό damn it!)

Aυτά ήταν λοιπόν,τα πράγματα που κόλλησα αυτό το μήνα!!
Φιλάκια πολλά!!Τα λέμε σύντομα!
(Θα βγει ο ήλιος or what?)

xXx
Eυαγγελία

 Follow Me


28 σχόλια:

  1. αχχχ ναι,πόσοο γρήγορα περνάει ο καιρός???Πέρασα ήδη 3 μήνες του 2014!!Τρομαχτικό!
    Πόσοο ωραίο αυτό το τσάι???
    Τα κραγιονάκια φαίνονται πολύ όμορφα!ΕΙδικά το κόκκινο!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι!!Και σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω και τις αποχρώσεις!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Τα κραγιόν τα essence είναι όλα τέλεια τα αγαπώ !!Είμαι και εγώ φαν του Strawberry Cupcake!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχουμε ίδια αγαπημένη series το modern family που το λατρεύω κι εγώ, πολύ γέλιο!! Και το ελληνικό εμένα με χάλασε να πω αλήθεια, όπως το γράφω και στα αγαπημένα μου.. Επίσης bb garnier, αγαπώ κι εγώ, πολύ καλή κι όπως λες φυσικό αποτέλεσμα!! Έχω ένα πινέλο των Real και είναι τέλειο,δε μαδάει, γραμμές αφήνει αμα δν κάνεις κυκλικές κινήσεις, φυσιολογικό μάλλον?!? :) xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι όντως!!Κάνω και γω κυκλικές κινήσεις τελικά γιατί τότε δεν πολυκάνει!
      Μα είναι τέεεελεια η σειρά ρεεε!!!Και πιο πολύ απ'όλα με χάλασε η Κλέλια ως Κάρμεν!!Έλεος!!
      Γκλόρια δεν την λένεεε????

      Διαγραφή
  4. Έχω τα αυθεντικά την core collection και δεν μου αφήνει γραμμές, ωστόσο τις ΒΒ τις απλώνω κλασικά με τα χέρια γιατί με τα πινέλα δεν δείχνει φυσικό το αποτέλεσμα! Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τις κάνω ταμποναριστά με πινέλο συνήθως για καλύτερη κάλυψη και μετά το απλώνω και γενικά...αν με κατάλαβες!χαχα!!
      Φιλιαα!

      Διαγραφή
  5. Πόσο τέλεια τα χρώματα των κραγιόν!! Μιας και είμαι φανατική με το τσάι πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσω και αυτή τη γεύση! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ τι όμορφο ποστ!!
    Αγαπημένη bb cream αλλά και το τσάι χιλιολατρεμένο!!
    Φιλιά :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ ωραία τα κραγιόν της essence δοκίμασε και το 08 είναι πολύ ωραίο!
    το πινελο θελω κ εγω να το παρω γιατί είναι πιο φτηνο απο τα αυθεντικα κ στη τελικη και να χαλασει δεν πειραζει μιας και δεν εχεις δωσει πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι!!Εννοείται!!
      Χμμ..θα πάω να δω το χρώμα που μου λες!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο ποστ για τα αγαπημένα του μήνα!
    Φιλιά πολλά από τις Chicates
    http://chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία η αλλαγή στο blog!
    Αυτό το τσάι μυρίζει απίστευτα τέλεια χαχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ωραιααα αλλαγη κουκλι !!!! ολες οι γευσεις lipton ειναι υπεροχες !!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το blog σου, γράφτηκα, εγώ είμαι καινούργια blogger. Το πινέλο από RT έμενα δεν μου αφήνει γραμμές, αλλά για 1,80 που κοστίζει, δεν νομίζω ότι πειράζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή!!Καλέ ναι!!Για τα λεφτά του είναι απίστευτο!!Και λέω αν είναι έτσι το μούφα,το καλό πως θα ναι??

      Διαγραφή
  12. ωραία προιόντα προτείνεις! ειδικά τα κραγιόν!!
    http://www.justd.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ε το ήξερα ότι δεν είμαι η μόνη που της αρέσει αυτό το τραγούδι :)
    Τέλειες οι επιλογές σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααχ!!Τι καλά!!Έλα να ακουμπήσουμε η μία στην άλλη!!χαχαχ

      Διαγραφή
  14. χαχαχα!!εεεε χρειαζόταν κάποια στιγμή!! :Ρ
    Τσάμπα τόσα χρόνια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τέλεια, με έχεις ψήσει για το πινελάκι, αλλά εμένα αυτό το τσαί είναι το λιγότερο αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το τσάι κι εμένα μ'αρέσει πολύ! Με γεια η αλλαγή, αγαπάμε Merilyn!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ααα πολύ όμορφη η αλλαγή του blog!!! Κι εγώ ξετρελάθηκα με αυτό το τσάι!!! Μυρίζει πραγματικά σαν cupcake!!!! Θα ψάξω και την σειρά που προτείνεις!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!