Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Bioten Cleasing Gel-REVIEW

Γειά σας!Τι κάνετε??Λίγο κρυουλάκι επιτέλους!,ε??Πολύ μ'αρέσει!
Σήμερα σας έχω Review για το τζελ καθαρισμού της Bioten ,για μικτά/κανονικά δέρματα,που έχει βγεί εδώ και λίγο καιρό.

Έχω και την αντίστοιχη κρέμα ημέρας όπως σας έχω πει ήδη.
H συσκευασία του είναι το κλασσικό σωληνάριο που έχουν σχεδόν όλα τα καθαριστικά και είναι 150ml και η τιμή του είναι γύρω στα 3,50Ε και το βρίσκεται σε Σουπερμάρκετ και Hondos Center.



 Σαν σύνθεση,όπως το λέει άλλωστε, είναι ένα παχύρευστο τζελ.Μυρίζει πολύ ωραία όπως και η αντίστοιχη ενυδατική κρέμα ΑΛΛΑ..!
Ναι,δυστυχώς,κατά την δική μου άποψη τουλάχιστον,υπάρχει ένα μεγάλο αλλά...
 Και αμέσως να σας εξηγήσω το γιατί:
Δεν μου φαίνεται πως καθαρίζει καλά...Δεν ξέρω πως κάνετε εσείς test drive στα δικά σας καθαριστικά,εγώ κάνω την "δοκιμή της πετσέτας".Δηλαδή,αφού πλύνω το πρόσωπό μου,σκουπίζομαι με την πετσέτα μου(λευκή κατά προτίμηση) και κοιτάζω να δω αν είναι καθόλου μπεζ..Ε,στην προκειμένη περίπτωση ήταν λιγάκι..
 Μετά από τόσο προϊόν και τόσο νερό...και κάποια υπολείματα  από το makeup ήταν εκεί,κάτι που εμένα δεν μου άρεσε.Θα ήθελα να αφήνει το πρόσωπό μου εντελώς καθαρό και να το αισθάνομαι φρέσκο.
 Επίσης,μου εμφάνιζε γρήγορα και την λιπαρότητα που ήλπιζα να κρατούσε μακριά.Σνιφ!Το χρησιμοποιούσα που λέτε όλο το καλοκαίρι για καθαρισμό πρωί-βράδυ και δεν έμεινα ικανοποιημένη.
 Κρίμα γιατί η κρέμα μου άρεσε πολύ και πίστευα ότι θα αλληλοσυμπληρώνονταν τα δυό τους..

Αν με ρωτούσατε λοιπόν αν θα το ξανάπαιρνα,η απάντησή μου είναι όχι,γιατί δεν κάλυπτε εντελώς τις δικές μου ανάγκες.Σε καμία περίπτωση δεν θα το χαρακτήριζα άχρηστο,έχει όμως αρκετό περιθώριο βελτίωσης.
Εσείς το 'χετε δοκιμάσει??Πώς σας φάνηκε?

xXx
Eυαγγελία

 Follow Me



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!