Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

DIY-Studded Army Jacket

Γεια σας!Γεια σααας!!!Τι κάνετε??
Εγώ χαλαρώνω ακούγοντας μουσικούλα και πίνοντας τσαγάκι(λίγο γιαγιαδίστικο ακούστηκε αυτό! :Ρ)

Είναι τόσο στην μόδα τα μιλιτέρ από πουκάμισα,πανωφόρια μέχρι παντελόνια.Τα ξέρετε και σεις!Σκόπευα να αγοράσω ένα πουκάμισο αλλά μου έδωσε ένα ο πατέρας μου που δεν του έκανε(κηνυγός βλέπετε).ΤΕΛΕΙΑ!

Δεν μου άρεσε όμως πολύ έτσι σκέτο που ήταν και αποφάσισα να του βάλλω τρούκς.Αγόρασα μερικά από το ebay και σήμερα που ήρθαν έκανα την αλλαγή!!

Εδώ είναι τα εργαλεία που χρησιμοποίησα:
1 πένσα για να τα πιέζω από πίσω
τα τρουκς
βελόνες για να ανοίγω καλά τις τρύπες που θα μπουν

Εδώ το πριν
Και εδώ το μετά!



Λοιπόν??Πως σας φαίνεται??Εμένα πολύ μ'αρέσει το αποτέλεσμα!!Εσάς?
Σας αρέσει το army look??
Περιμένω εντυπώσεις!


 Follow Me



2 σχόλια:

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!