Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Aγορές από ηλεκτρονικό φαρμακείο!

Hello dears!!
How are you today??

Για πείτε μου,σας έχει τύχει να θέλετε να ψωνίσετε από φαρμακείο αλλά να το σκέφτεστε γιατί οι τιμές είναι λιγάκι...τσιμπιμένες??Εγώ πολλές φορές αλλά ευτυχώς βρήκα την λύση!

Το ηλεκτρονικό φαρμακείο!Το έχετε δοκιμάσει??Συγκεκριμένα επέλεξα το http://www.parapharmacie.gr γιατί για το λίγο που έψαξα και άλλα ,μου φάνηκε πως αυτό έχει τις πιο καλές τιμές,και κατά καιρούς βάζει επιπλέον προσφορές.

Ήθελα λοιπόν να πάρω ενυδατική ημέρας και makeup.Συγκεκριμένα ήθελα να δοκιμάσω την ενυδατική της Vichy από την σειρά Essentials,με το τριαντάφυλλο και ένα  makeup La Roche Posay(θα το δείτε στις φωτογραφίες).

Στο φαρμακείο όμως,και στα Hondos Center έχουν 9Ε και 20Ε αντίστοιχα!
Στο site όμως είχαν 6 και 13Ε.Ωπα!Ευκαιρία λέω και τα πήρα!
Άσε που τα έξοδα αποστολής είναι μόνο 3Ε(για αγορές πάνω από 40Ε είναι δωρεάν) και το πακέτο έφτασε 2 μέρες μετά την παραγγελία.

Γενικά έχει διάφορους τρόπους πληρωμής για μπορέσετε να αγοράσετε ακόμα και αν είστε εκτός Αθηνών και δεν έχετε και πιστωτική ή Paypal!

Σας δείχνω φωτογραφίες από τα καλούδια μου και σε λίγο καιρό θα έχω και review ;)

  μαζί μου έστειλαν και δειγματάκια από την δική τους εταιρεία STC,μια δωροκάρτα και ένα μοσχοβολιστό σαπουνάκι-αστεράκι!






Nα περνάτε καλά ό,τι κι αν κάνετε!!
Φιλάκιααα!!
Ζμουυυτς!


Y.Γ.Τα προϊόντα τα αγόρασα με δικά μου χρήματα και δεν μου έχουν σταλεί από την εταιρεία.Απλά θεώρησα σωστό να σας ενημερώσω για όσες ενδιαφέρονται.

 Follow Me
Twitter ~ Facebook ~ Bloglovin ~ Pinterest

2 σχόλια:

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!