Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

BEAUTY TAG!!

Γεια σας!!Τι κάνετε??
Επιτέλους σήμερα βρήκα λίγο χρόνο και θα απαντήσω στο Tag που έκανε η Χαρά από το  http://jiubilo.blogspot.gr/search/label/tags .Πάμε λοιπόν να δούμε τι θα δούμε!!

1)Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά;

Ok,μπορεί να φανώ γραφική αλλά πιστεύω πως είναι η αλήθεια..Πραγματική ομορφιά πιστεύω είναι αυτή που εκπέμπει κάποιος άνθρωπος από μέσα του.Να είναι δηλαδή χαμογελαστός,θετικός γενικότερα και να αισθάνεται καλά με τον εαυτό του.Τότε όλοι τον βλέπουν ως ένα όμορφο άνθρωπο.Τώρα τα φτιασίδια πάνε και έρχονται!Με ένα χαμόγελο όμως μπορείς να λάμψεις!

2)Ποιά είναι η αγαπημένη σου εταιρία όσον αφορά τα κραγιόν;

Χμμ...Δεν έχω δοκιμάσει και πολλές εταιρείες είναι η αλήθεια αλλά μπορώ να σας πώ ποιες μου αρέσουν πολύ(από αυτές που έχω δοκιμάσει)!Revlon,Avon και Max Factor.

3)Ποιά είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά foundation και πούδρες;

Από foundation θα σας πώ συγκεκριμένα ότι μ άρεσε πολύ της Bourjois(healthy mix) και της Revlon (Colorstay).
Για πούδρες και πάλι θα σας πω.. αυτές που έχω δοκιμάσει και ευχαριστήθηκα! (δεν χρησιμοποιώ πολύ πούδρα!χιχι)Της Maybelline και της Avon.Είναι σταθερές και κρατάνε μακριά την λιπαρότητα!Τι άλλο θέλω??

4)Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ;(μαντηλάκια,γαλάκτωμα;)

Αχά!Μέχρι να φτιάξω το δικό μου σαπούνι(σύντομα ελπίζω..) χρησιμοποιώ καθαριστικά προσώπου.Δεν μ'αρέσουν καθόλου τα μαντηλάκια και το γαλάκτωμα ως καθημερινό τρόπο ντεμακιγιάζ.Νομίζω ότι αφήνουν κάτι σαν γλίτσα στο πρόσωπό μου..Θέλω να το αισθάνομαι πεντακάθαρο και αυτά δεν βοηθάνε!

5)Τι υπάρχει στην τσάντα σας από καλλυντικό προϊόν;Υπάρχει κάτι που δεν αποχωρίζεστε;

Όταν βγαίνω θα έχω πάντα στην τσάντα μου το κραγιόν που έχω βάλλει για να μπορώ να το ανανεώνω όποτε χρειάζεται!Αν μείνω αρκετά εκτός σπιτιού και μια πούδρα είναι απαραίτητη..A!και φυσικά τώρα τον χειμώνα ενυδατική χεριών!
Τώρα τι δεν αποχωρίζομαι ποτέ??Ενυδατικό χειλιών!Δεν μπορώ να τα αισθάνομαι ξηρά...

6)Είναι μεσάνυχτα,είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας;

Ω ναι!Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα ρίξω νερό στο πρόσωπό μου!Αν είναι πολύ νωρίς το πρωί στην εσχάτη των περιπτώσεων θα χρησιμηποποιήσω μαντηλάκι(Ιου!) από το τίποτα!
(Υ.Γ.Εντάξει το ομολογώ,2 φορές το χρόνο μπορεί και να πέσω βαμμένη,αλλά σε σύγκριση με τις υπόλοιπες 363 μέρες δεν μετράει! :Ρ )

7)Αγαπημένο βερνίκι νυχιών για αυτή τη σεζόν;

Μμμ..Αλλάζω συχνά το χρώμα ανάλογα την διάθεση θα πώ ότι μ'αρέσει το μπορντό!(πάλι όχι συγκεκριμένη εταιρία :Ρ )

8)Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας;Ποιό είναι το δυνατό σας σημείο;

Μ'αρέσει να τονίζω τα χείλη μου!Άσε που αν βάλλεις ένα έντονο κραγιόν και τίποτα άλλο είσαι "βαμμένη"! :Ρ

 9)Συμπληρώστε τη φράση...<<Μακιγιάζ για μένα σημαίνει...>>

..τρόπος να φροντίσεις ,να περιποιηθείς  και να αναδείξεις καλύτερα τον εαυτό σου και τα δυνάτα σου σημεία.

10)Ψεύτικα μαλλιά,ψεύτικα νύχια,ψεύτικα μάτια...Ομορφιά ή ανασφάλεια;

Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσει το ψεύτικο.Και ειδικά το κραυγαλέο ψεύτικο γιατί καταντάει και γελοίο πολλές φορές...
Όταν όμως γίνεται σε λογικά πλαίσια και για να κάνει αυτόν που τα φοράει να αισθανθεί πιο όμορφα τότε δεν το βρίσκω κακό.
Είναι βλακεία να θεωρείς ότι πρέπει να βάλεις σιλικόνες,τρέσες,βλεφαρίδες και δεν συμμαζεύεται για να δείχνεις "όμορφη" αλλά αν κάποια κοπέλα έχει κάποιο (σοβαρό) πρόβλημα που δεν της επιτρέπει να αισθανθεί όμορφα με το σώμα της και τον εαυτό της τότε δεν νομίζω ότι είναι άσχημο.

Με τη σειρά μου tag-άρω τα εξής blogs

Αυτές ήταν οι απαντήσεις μου..Ελπίζω να σε κάλυψα Χαράαα και να μάθατε λίγα πράγματα για μένα και τις σκέψεις μου οι υπόλοιπες!
Να περνάτε καλά και να χαμογελάτε!!
Ζμουτς!!

 Follow Me

1 σχόλιο:

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!